Universitatea Creştină Partium

HUEN
Publicații
Publicritic - Art & Money

Context

Care este relația dintre artă și economie? Pe ce bază atribuie valoare operei de artă comerciantul, colecționarul, clientul, comunitatea creativă sau chiar societatea? În ultimii ani au avut loc nenumărate scandaluri pe piața de artă, de la Salvator Mundi al lui da Vinci, la pictura autodistructivă a lui Banksy și până la lucrarea lui Cattelan, numit Comedian. Dar cum se va transforma lumea emergentă a pieței artei autonome și aplicate pe măsură ce ne îndreptăm din ce în ce mai mult către un viitor mai digital?

Cu ajutorul programelor de inteligență artificială dezvoltate începând cu anii 1950, a devenit posibil ca și mașinile să creeze pentru oameni. Putem accepta acest tip de generare de imagini automate ca o proteză invizibilă – o extensie digitală a minții, ochiului, mâinii noastre – și să putem crea cu ajutorul ei?

Editor-in-chief: BALÁZS Zoltán
Art direction & graphic design: KOLCSÁR Zsolt
Editor & copywriter: GAGYI Judit Eszter
Translation: HALÁSZ Alexandra, VOLONCS András, MAKKAI Krisztina, SZÉCSI Lehel, NEMES Roland
Contributors: BÁLINT Eszter, TORKOS Márk-Erik, VERES Ottilia, Titus POP
Size: 210x210mm
Pages: 148
ISBN: 978-606-9673-49-2

Descarcă catalogul

 
Universitatea Creștină Partium 2024 Confidențialitate Politica cookie
PNRR
PKE
PNRR
Confidențialitate Politica cookie Universitatea Creștină Partium 2024
Proiectat de:Noncommon.design
Dezvoltat de:BTZ web
a