Cultura Ținutului Secuiesc poartă în sine o multitudine de valori care încep să fie uitate din conștiința publică. Organizația fictivă de reînnoire tradițională Folk Fúzió își propune să revitalizeze aceste valori prin design grafic, reunind astfel trecutul și nevoile prezentului. Există multe inițiative care urmăresc implicarea oamenilor în lumea tradițiilor secuiești, dar puține dintre ele aduc arta populară în viața de zi cu zi. Această întâlnire ajută la revitalizarea și păstrarea acestei bogate moșteniri culturale.
Identitatea vizuală a Folk Fúzió este construită pe baza motivelor și ornamentelor tradiționale secuiești. Scopul a fost crearea unei identități vizuale care să îmbine tradițiile cu tendințele contemporane, oferind astfel o imagine tânără și modernă. Elementul central al identității vizuale este un logo modular, format din module variabile, care permite utilizarea dinamică a acestuia.
Există nenumărate conexiuni între designul grafic și arta populară, de la reprezentările stilizate până la funcționalitate, întrucât motivele nu au doar un rol estetic, ci poartă mesaje și semnificații importante.
Supervisor: Dr. Iréne Kányádi
Consultant profesional: Drs. Zsolt Kolcsár
Câștigător la categoria Brand Identity (Student)
Despre project Pagina premiului
Pastor Garage Winery produce vinurile sale selecționate de pe o podgorie de trei hectare. Scopul lor este să evidențieze diversitatea regiunii viticole Szekszárd, punând un accent special pe protecția plantelor, protecția mediului și aplicarea unei limitări adecvate a producției. Calitatea vinului este determinată în primul rând în podgorie, prin alegerea soiurilor potrivite pentru terroir-ul specific, luând în considerare și influențele fiecărui an viticol.
Design grafic: Zsolt Kolcsár
Fotografie: Márk-Erik Torkos
Câștigător la categoria Packaging Design, Beverage.