- Limba și literatura engleză BA
- Limba şi literatura engleză – Limba şi literatura germană BA
- Pedagogia învățământului primar și preșcolar BA
- Finanţe şi bănci BA
- Politici sociale europene MA
- Traducere și interpretariat MA
- Informatică economică BA
- Economia comerţului, turismului şi serviciilor BA
- Arte plastice – Grafică BA
- Limba şi literatura maghiară BA
- Limba şi literatura maghiară – Limba şi literatura engleză BA
- Management BA
- Limba şi literatura germană BA
- Formare psihopedagogică – Nivel I.
- Formare psihopedagogică – Nivel II.
- Finanțe MA
- Formare psihopedagogică – Nivel I. Postuniversitar
- Formare psihopedagogică – Nivel II. Postuniversitar
- Asistență socială BA
- Sociologie BA
- Multilingvism şi multiculturalitate MA
- Managementul dezvoltării afacerilor MA
- Comunicare vizuală MA
- Interpretare muzicală – Canto BA
Înscriere
Documente necesare
- 2 fotografii
- chitanța pentru achitarea taxei de examen (300 lei pentru absolvenții promoției 2025, sesiunea iunie/iulie, 600 lei pentru absolvenții promoției 2025, sesiunea septembrie, 900 lei pentru absolvenții din anii precedenți)
- anexa nr.1 - formular de evaluare a lucrării - completat de coordonator și trimis la secretariat până la data limită de înscriere, împreună cu raportul de plagiat de la bibliotecă.
- rezultatul verificării plagiatului de la bibliotecă – coordonatorul îl va trimite la secretariat până la data limită de înscriere
- anexa nr.2 - declaratie de originalitate a lucrării – completat, semnat de către student
- anexa nr. 3 - cerere de înscriere, completat, semnat de către student
- anexa nr. 4- declarație privind situația pe piața muncii a studentului - formularul completat se va trimite doar în format electronic
- anexa nr.5- declarație alumni - formularul completat se va trimite doar în format electronic
- certificat de competență lingvistică (trebuie solicitat de la Centrul de Limbi Partium)
- lucrarea de licență (format fizic, respectiv în format pdf la adresa de e-mail gtkpartium.ro)
La examenul de finalizare se pot înscrie numai studenții cu situația școlară încheiată și cărora în prealabil profesorul coordonator le-a trimis electronic secretariatului rezultatele verificării prezenței plagiatului și ale rezultatul evaluării lucrării de finalizare a studiilor.
Scrisoare de accept a coordonatorului științific BA
Declarația de originalitate a autorului lucrării de licență BA
Declarația privind situația studentului pe piața muncii
Alegerea temei și a coordonatorului lucrării de licență
- 20 decembrie 2024, orele 15.00 pentru candidații care se vor înscrie la sesiunea din iunie/iulie 2025
- 31 martie 2025, orele 15:00 pentru candidații care se vor înscrie la sesiunea din septembrie
Calendarul sesiunii examenelor de licență din iunie/iulie 2025
Verificarea antiplagiat
10-18 iunie
Varianta finală a lucrării de finalizare trebuie trimisă pe e-mail în format word la biblioteca universității, la adresa konyvtarpartium.ro pentru verificarea prezenței plagiatului. În e-mail, vă rugăm să precizați numele dvs., specializarea și numele și adresa de e-mail a coordonatorului științific al lucrării de finalizare a studiilor.
Depunerea actelor de înscriere la examenul de licență:
20 iunie, 15:00
DATA EXAMENULUI DE LICENȚĂ
Examen scris
26 iunie
Susținerea lucrării de finalizare a studiilor
26 iunie
COMISIA DE EXAMEN
Președinte
Membrii
Secretar
Membru supliment
documente importante
Metodologia examenului de licență (BA) al Departamentului de Economie
Metodologie de elaborare a lucrării de licență BA-MA
Utilizarea software-ului de plagiat
VERIFICARE PLAGIAT
Vă rugăm nu lăsați verificarea plagiatului pe ultima clipă, deoarece, în funcție de raportul de verificare a plagiatului poate fi necesară rescrierea (parțială) lucrării, iar lucrările fără raport de plagiat nu vor fi acceptate de secretariat. De asemenea, puteți utiliza site-ul plagramme.com pentru verificarea preliminară a plagiatului. Raportul ce urmează a fi luat în considerare însă va fi cel trasmis de bibliotecă. Acesta se atașează lucrării de finalizare a studiilor.
Procesul de verificare a plagiatului
Verificarea plagiatului lucrării de finalizare a studiilor este efectuată de biblioteca UCP:
- Varianta finală a lucrării trebuie trimisă pe e-mail la adresa konyvtarpartium.ro în format Word, într-un singur document.
- După verificare, studenții și coordonatorii științifici vor primi raportul. Acesta va fi trimis la secretariat doar de către coordonatorul științific!
Informații generale despre verificarea plagiatului
- Vă puteți înscrie la examenul de licență doar cu o lucrare cu un procent de similitudine al textului de maxim 20%.
- Procentul de similitudine va fi dovedit prin raportul generat de software-ul de detectare a plagiatului. Software-ul achiziționat de universitate este disponibil în bibliotecă atât pentru cadre didactice cât și pentru studenți. Vă rugăm să citiți instrucțiunile înainte de utilizarea software-ului.
- Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați bibliotecarii, coordonatorul științific sau responsabilul de studii.
Utilizarea software-ului de plagiat
DISCIPLINELE PROBEI SCRISE
Finanțe publice
Responsabil disciplină: prof. univ. dr. Fogarasi József
Finanțele întreprinderii
Responsabil disciplină: conf. univ. dr. Králik Lóránd
Tematică: Finanțele întreprinderii
Operațiunile instituțiilor de credit
Responsabil disciplină:conf. univ. dr. Králik Lóránd
Tematică: Operațiunile instituțiilor de credit
Piețe financiare
Responsabil disciplină:conf. univ. dr. Králik Lóránd
TEMATICI ORIENTATIVE A LUCRĂRILOR DE LICENȚĂ PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2024-2025
Contact
Program de lucru cu studenții: în zilele de lucru între orele 9–11 și 14–15